Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie hebben toch die woorden "Wecycle" en "Jekko" verzonnen? (uitermate irritant, maar zou het werken?)

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
761

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ook net die reclame gezien? Ja, ik vind het ook echt heel erg irritant. Ik denk dat Wecycle misschien wel werkt, maar Jekko? Ik weet het niet hoor.. Wie heet heeft verzonnen?

Toegevoegd na 6 minuten:
heet = het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had me hier ook al aan gestoord. Er zit natuurlijk een heel reclamebureau achter die dit soort termen verzint.

Wecycle is natuurlijk logisch en ook nog wel aardig gevonden (wij recyclen allemaal)
Het woord Jekko is ontleend aan de uitdrukking ‘het gaat als een Jekko’. Deze uitdrukking wordt gebruikt in het westen van Nederland om aan te geven dat het goed gaat. Vandaar de keuze voor de naam Jekko.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reclamebureau het is zeker dat het helpt want het blijft altijd in je hoofd zitten want als iemand of iets zegt wat er op lijkt of wat er mee te maken heeft waar door je het meteen weer weet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding