Wie hebben toch die woorden "Wecycle" en "Jekko" verzonnen? (uitermate irritant, maar zou het werken?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ook net die reclame gezien? Ja, ik vind het ook echt heel erg irritant. Ik denk dat Wecycle misschien wel werkt, maar Jekko? Ik weet het niet hoor.. Wie heet heeft verzonnen?

Toegevoegd na 6 minuten:
heet = het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had me hier ook al aan gestoord. Er zit natuurlijk een heel reclamebureau achter die dit soort termen verzint.

Wecycle is natuurlijk logisch en ook nog wel aardig gevonden (wij recyclen allemaal)
Het woord Jekko is ontleend aan de uitdrukking ‘het gaat als een Jekko’. Deze uitdrukking wordt gebruikt in het westen van Nederland om aan te geven dat het goed gaat. Vandaar de keuze voor de naam Jekko.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de reclamebureau het is zeker dat het helpt want het blijft altijd in je hoofd zitten want als iemand of iets zegt wat er op lijkt of wat er mee te maken heeft waar door je het meteen weer weet