Waarom wil je iets hebben als je het niet heb?

stel je wil graag nu asperges. morgen haal je die en hoef je ze niet meer.?! waar slaat dat op.
bvb je wil nu patat heb je het blijkt dat je het helemaal niet zo graag wou.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

kan ook met de behoefte van je lichaam te maken hebben. vooral als je zwanger bent geeft je lichaam dit heel duidelijk aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk dat je er nu trek in heb .
Maar morgen taal je er niet na
Nu heb ik zien in stroopwavels maar ik heb ze niet in huis
En morgen zeg ik ba
Denk ik

Toegevoegd na 35 seconden:
moet zin zijn sorry

Toegevoegd na 1 minuut:
en wafels kom maar met komentaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je in je hoofd hebt dat je NU zin in iets hebt en die zin wordt vaak groter als blijkt dat je het niet in huis hebt. Het is de zin van dat moment.

De dag erop ben je het vaak weer vergeten en heb je weer zin in iets anders :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je beter naar je lijf leren luisteren, inplaats van in een opwelling iets te gaan halen.
Beter voelen, beter nadenken.

Daarnaast: Waar je op dit moment trek in hebt, heb je morgen misschien geen trek meer in. Daar is niets bijzonders aan. Je trek in iets bepaalds verschilt van dag tot dag.

Waarom je iets wilt hebben wanneer je het op dat moment niet hebt?
Misschien is er wel iets heel anders wat je WERKELIJK mist, en ben je dit aan het compenseren door van alles te halen dat niet je werkelijke verlangen behelst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vaak weet je eigenlijk niet waar je behoefte aan hebt maar ga je nadenken wat zou het kunnen zijn en dan kom je op iets wat zeker niet onder handbereik is,als je het dan toch gaat halen is de zin eigenlijk al over en kom je tot de conclusie dat je het toch niet zo erg graag wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verlangen naar iets is vaak sterker dan de beleving zelf. Dit geldt niet alleen voor eten, maar voor bijna alles. Verder pas je je behoeften steeds op elk moment van de dag aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bezit van de zaak is het einde van 't vermaak.
Niet alleen voor eten trouwens, met spullen gaat het ook vaak op, vooral als je er eigenlijk te makkelijk OF juist veel te moeizaam aan bent gekomen.
Je stelt je er van alles bij voor, gekleurd door verwachtingen en herinneringen, en als je het eenmaal tot je beschikking hebt, blijkt het toch tegen te vallen, snel saai te worden, niet te bieden wat je dacht of niet zo lekker / leuk te zijn als je je had voorgesteld.