Wat zijn goeie en betaalbare nachtkijkers?

Ik werk in de beveiliging en wil graag een nachtkijker. het is bedoelt voor industrieterreinen. Hierbij kijk ik ook lange straten in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je zoiets nodig hebt voor je baan lijkt het mij niet meer dan logisch dat je baas er een voor je koopt. Hij zal er toch neem ik aan, ook wel verstand van hebben. Dus ik zou zeggen, vraag er ee aan je baas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de aldi te koop voor 100 euro. Staan niet meer in de folder meer liggen waarschijnlij nog wel in de winkel