Ik heb veel gehoord over de goede werkwijze van deze psychologe www.psycenter.nl Wie kan mij er meer over vertellen?

Hallo allemaal,

ik heb volgens de huisarts een postnatale depressie :(
Nu is mijn vraag of iemand de volgende psychologe kent en wat je ervaringen waren: www.psycenter.nl
Mijn huisarts heeft me er naar verwezen namelijk maar ik durf niet zo goed :(

alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zie een psycholoog als een normaal mens. Jij hebt een probleem en de psycholoog kan je daarmee helpen. Ze hebben ervoor geleerd en voor hun zal het niet vreemd zijn dat de eerste keer iemand vrees heeft.

Zelf stel je al dat ze een goede werkwijze hebben, dus dat klinkt mij al zeer positief. (let wel: ik heb zelf geen ervaring met www.psycenter.nl)

Heel veel succes en beterschap!

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Je stelt het niet maar hebt het gehoord, wat let je dan :)) Gaan! Immers wil je beter worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, ervaring met die psycholoog heb ik niet, maar wees vooral niet bang om ernaar toe te gaan. Ik had ook een postnatale depressie, en ben goed geholpen door een psycholoog. Je kan het beste op je gevoel af gaan, heb je vertrouwen in die persoon? Zo niet dan mag je gerust ook een andere psycholoog raadplegen. Maar laat je depressie niet onbehandeld! Het zou jammer zijn als je niet van je kind kunt genieten omdat je jezelf niet prettig voelt. Voor meer informatie over depressie zie: http://www.psychischegezondheid.nl/depressiecentrum
NB daar staat op de voorpagina postpartum depressie, dat is hetzelfde als postnatale depressie.
Sterkte!