Hoe kan je een witkuif kakatoe snel leren praten? Ik heb hem al 5 jaar en hij zegt alleen hallo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Papegaaien laten zich hierin niet dwingen. Geef 'm allereerst vertrouwen en...., de tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alle papagaaien zijn praters de beste praters zijn grijze roodstaart maar je moet e veel tijd aan besteden dan gaat ti misschien wel meer woordjes leren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je alleen bent met hem en dat ie niet afgeleid is. Dan zacht tegen hem praten. Beetje schemer helpt ook. (eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als eerste naar relatie therapie gaan met je wit kuif, dit is echt een serieuze questie onderschat het gevoel van je wit kuif niet, daarna zou je t kunnen proberen bij de logopedist misschien is hij mensenschuw en praat hij alleen als je er niet bij bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n vogel moet je al vanaf de kweker in je handen krijgen.Dan kan je hem de eerste jaren leren praten en neemt ie het meeste in zich op.Na een paar jaar is dit afgelopen.