Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou IK actrice kunnen worden?

Ik wil later actrice worden en ik zou er een moord voor plegen. Natuurlijk moet ik het goed kunnen maar zou ik het NU al kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou vooruit, ga hier maar kijken: Ze zoeken soms figuranten, of voor reclames, lijkt me een goed begin, maar ook soms gewoon voor een film.

http://www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1

En later even mij onthouden he'?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahaha,,lol ik onthoud je wel

Andere antwoorden (3)

Eigenlijk kun je op elke leeftijd al beginnen met acteren. Als je auditie doet, veel oefent, lessen volgt, dan zou het steeds beter moeten gaan. Misschien lukt het niet nu meteen, maar later pas. Werk er in ieder geval goed voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen kan een acteur worden of actrices, je zou kunnen informeren voor een toneelschool.. maar een moord moet je er niet voor plegen, want dan duurt erg lang voor je doorbreekt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, als je maar natuurlijk bent. Dus naturel, dan red je het wel. Ik zou de moord plegen als actrice als ik jou was....
Ga nu bijvoorbeeld bij een jeugdtoneelgezelschap en test jezelf uit wat je allemaal kan en wat je moet leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding