Weet iemand hoe je secondelijm van je vingers afkrijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.4K

Antwoorden (13)

met aceton..

Toegevoegd na 51 minuten:
secondelijm

Als je secondelijm op je huid hebt gekregen krijg je dit eraf met nagellak remover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ helemaal mee eens, werkt als een tierelier ;)
Het makkelijkst is mechanisch dus pulken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TegenXinnig, bedankt.
Ik gebruik bij het verwijderen van lijm op me handen gewoon jif
ronron1212
13 jaar geleden
met een vijltje als er geen vingers aan elkaar geplakt zijn. Is dat toch het geval, dan kun je het met een heel scherp mesje proberen, terwijl je tegelijkertijd de vingers van elkaar probeert te trekken. Niet met water of zeep: dat versnelt alleen maar het uitharden van de secondenlijm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schuurpapier of een nagelvijl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oplossingen zijn el gegeven, maar smeer volgende keer eerst je handen in met een vette creme, voordat je met dit goedje gaat werken. Dat scheelt met het verwijderen.
jc54
13 jaar geleden
Met een redelijke stompe potlood, liefst zo zacht mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste kan je het laten opdrogen en dan van je handen af halen met je andere vingers en je handen daarna goed wassen, je kan ook een beetje afwasmiddel gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het best gaat het met aceton, wat ook in nagellakremover zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een fijn schuurpapiertje of wat ik vaak doe even langs de stenen muur en er gewoon afschuren. Stoeptegels gaan ook maar met de muur gaat het, vind ik zelf. heel erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bepaalde zuren die voor komen in margarine lossen stoffen in de lijm op. Anders, aceton, thinner, wasbenzine, tri of flink schrobben met zand en zeep of jif of vim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel. Gewoon met een schuursponsje en water. Beter dan met chemische middelen.