Misschien loop ik weer achter de feiten aan, maar ik wil terug naar #oudetwitter. Hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat gaat niet lukken. De nieuwe interface is nu langzamerhand wereldwijd uitgerold.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de nieuwe website van Twitter je niet bevalt, kun je voor een Twitterclient kiezen. Er zijn er vele, inmiddels. Twee van de bekendsten zijn TweetDeck en Hootsuite. Met Google kun je er nog veel meer vinden. Je kunt dan twitteren zonder de Twitterwebsite. Voordeel is ook dat je dan kunt twitteren en surfen tegelijk. :-)