Wie weet een manier om snel lucide te worden.

Waarschijnlijk zijn er maar weinig mensen die snappen wat ik met deze vraag bedoel voor de rest moet het duidelijk zijn.

Het moet ongeveer een maand of 3 duren geen jaar of zo (die tijd heeft toch haast niemand).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
 Dikke van Dale: lu·ci·de bn, bw helder....??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Wessels
?????????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ djools idd GV word af en toe echt te zweverig hoor..ik ga weer achter mn tv zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is daar nog wat op behalve Law and Order?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duurt lang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@djools ...nee ben dvd van Najib aan t kijken ;-)

Antwoorden (6)

Je kunt eens beginnen met mnemonische inductie.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee antwoordman..dit wordt verwarrend!! waars je lampje??
AWM
14 jaar geleden
Is weer terug, mijn lampje moest even in reparatie wegens verregaande luciditeit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah (transparante is trouwens mooier)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef me maar een koekje van Lu.
Dat gaat niet snel, maar er is een hele goede tip...

Vraag je continue af of dat wat je ziet wel echt is... en als je dat doet de hele dag, dan kan het zijn dat je dat gaat afvragen in je slaap en dan kun je hoop ik zien dat je in je droom dat ook afvraagt en dan kan het zijn dat je ziet dat je wakker bent tijdens je droom, dus dat je ziet dat de droom niet echt is en derhalve WEET dat je slaapt...
zo heb ik dat gedaan en zo kan ik dat...

Toegevoegd op 22-05-2009 23:05:16
En het kan in één dag als je heel bewust bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedenavond Xieniks..!
Door meditatie wordt je lucide, door contemplatie ook. Door de hinderlijke, afleidende gedachten gewoon voorbij te laten gaan en je alleen op de probleemstelling te focussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je lucide dromen bedoelt.
Je zou de lucid dreaming mp3 kunnen proberen, van unexplainable.net.
Dit werkt met binaural beats die je hersengolven in de ideale staat voor zo'n ervaring brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHAH ik wilde een soort gelijk antwoord geven maar heb geen zin in thumbs down...maar ik zie dat het voor jou heeft gewerkt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yo ga ff naar die profiel pic shit
ivm boobs
Het is bij mij vanzelf gekomen. Vroeger had ik veel nachtmerries, jaren lang, totdat ik ineens ontdekte in mijn droom dat ik droomde en de nachtmerries waren over.
Ik hoefde immers niet meer bang te zijn De vraag stellen op google en je weet meer .
Wat ik alleen niet begrijp dat je zegt voor maar een maand of drie? Want ik denk als het je lukt dat het voor de rest van je leven is, en daar is toch niets mis mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet een maand of drie lang lucide dromen, maar *binnen* een maand of drie het lucide dromen onder de knie krijgen. Hij wil gewoon niet een jaar bezig zijn voordat het lukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. SuzyQ, had ik zo niet begrepen. bedankt!