Wat doe je als je vriend besluit om opeens met zn vriende naar feest tegaan terwijl bedoeling was om same te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (5)

Dan recht je je schouders, kijkt trots, belt een vriendin en gaat met haar of als je dan niet naar het feest kunt dan ga je samen iets anders leuks doen!

Toegevoegd na 20 seconden:
Bij voorkeur iets wat hij erg leuk zou vinden om te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hij een meisie heeft wil niet zeggen, dat hij zijn vrienden daarvoor in de steek moet laten. Was het zijn bedoeling of jouw bedoeling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het echt met elkaar doorgepraat is, dat je samen zou gaan, dan kan dit niet.
dan is er maar 1 oplossing en dat is opzouten.
maar misschien was het voor hem niet zo duidelijk dat jij graag mee wilde, praat het dan op een rustige manier uit en zorg voor jezelf dat zoiets een volgende keer niet weer gebeurt.
van fouten leer je het meest, tenminste als je daar voor openstaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat gewoon met hem mee....
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg tegen hem dat hij rustig met zijn vrienden kan gaan ook al had hij een afspraak met jou. Maar, zeg je erbij, dat jij dan met een andere man erheen gaat! 'ns Kijken of mijnheer daar van terug heeft. Kan je meteen testen wat jullie hele relatie hem eigenlijk waard is.