Waarom heb ik als ik slaap geen last van mijn huisstofmijt allergie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik heb ook huistofmijt allergie (echt irritant)
misschien heb je er geen last van als je slaapt omdat je dan eigenlijk dood bent en als je dood bent voel je niks
ze zeggen tog ook wel

''slaap is de voorbereiding op de dood''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'sNachts adem je de allergenen wel in, maar pas 'sochtends zetten de klachten op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle functies van je lichaam staan op een laag pitje als je slaapt, maar hoesten kan je ook in je slaap doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je slaapt staan veel zaken op een laag pitje en zal je door een verlaagd bewustzijn minder last hebben van allerlei zaken, waaronder allergie.
Echter, de klachten kunnen tijdens de slaap wel degelijk aanwezig zijn. Zo kun je in je slaap liggen piepen (dat vertelt mijn partner mij wel) of kun je zo maar met een volle neus of met hoesten wakker worden t.g.v. de allergie.