Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Dat is een acteur, hij speelde vroeger in gtst.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Een nederlandse acteur en zanger.
Beter bekent als Peter Kelder uit GTST.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anthonie Kamerling was zanger en acteur, onder andere bekend van Goeie Tijden Slechte Tijden. Anthonie Kamerling was al enige tijd depressief en zijn hulpverleners hebben hem niet kunnen helpen. Hij heeft op 44 jarige leeftijd middels suicide zijn leven beëindigd. Hij laat een vrouw en twee kinderen na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antonie kamerling heeft in goede tijden slechte tijden gespeeld ben even de naam kwijt volgens mij was het peter kelder, maar mijn hersens werken niet zo goed meer. Verder heeft hij als acteur gespeeld in de vlaamse, nederlandse televisieserie windkracht 10 gespeeld, en the exorcist.
Voor verdere informatie kan je even kijken op wikipedia.nl.

Bij deze wens ik de familie kamerling heel veel sterkte toe in deze zware periode vooral zijn vrouw Isa Hoes ( die Miriam speelde in GTST, Rozengeur en WodkaLime en ook Windkracht 10. en zijn kinderen Merlijn en Vlinder.
Had het vandaag voor het eerst gehoord en ben me echt lam geschrokken had dit totaal niet verwacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nooit zo`n volger/kijker van GTST geweest maar dacht bij hem gelijk aan de film "de kleine blonde dood".
Hierin was hij, voor mij althans, in de indrukwekkende hoofdrol.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Een goed acteur is begonnen als
Peter Kelder in de Soap Goede tijden Slechte tijden samen met zijn echtgenote die de rol van Meriam had.
Heel triest om dit besluit te moeten nemen dat doe je denk ik niet zomaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding