Wat is een origineel bedankje?

Wij gaan bijna trouwen, en zijn op zoek naar een origineel maar niet al te duur bedankje. Ook moet het in kleine aantallen te maken zijn, omdat we niet veel gasten hebben. Het leukst vinden we iets wat we kunnen bedrukken en wat mensen ook gebruiken ipv in de la neerleggen. Wie heeft een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K

Antwoorden (14)

Wij hebben zakjes met vergeet-me-nietjes zaden laten bedrukken. Kan al vanaf een kleine euro per zakje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal kleine weckpotjes (zijn volgens mij wel bij Xenos te koop), vul ze met nootjes en hang er een briefje aan: "Bedankt dat je er was. Groeten, de echtgenootjes."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Een kaars met een mooie tekst

-Washandjes en gastendoekjes zo in elkaar gevouwen als of het lijkt alsof het een gebakje is

-Een hele mooie foto af laten drukken van jou en je partner tijdens de bruiloft en die meegeven.

-Een mooi gedicht maken en die mooi verpakken.

Of een combinatie van het bovenstaande
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan van die plastic ballen kopen. ( die ook altijd in een automaat zitten met en verassing erin. )
Daar kan je weer een lint doorheen doen met bedank kaartje.

Of je laat tshirts drukken. Hoe meer hoe goedkoper. Simpel wit tshirt bedrukt en al kost beneden de 5 euro.
Je bedankje kan je daar opzetten.

Of een foto waar ze zelf opstaan. Bedankje erop en klaar. Een foto van hunzelf in goede kleding met bedankje hanger ze gegarandeerd op.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kreeg eens een cd met daarop de muziek die tijdens de ceremonie, openingsdans e.d. was gespeeld. Op het cd-tje stond een foto van het bruidspaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou ik persoonlijk geen ruk aanvinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ wél leuk !
Een pen, aansteker of mok laten bedrukken. Misschien niet echt origineel maar dat heb je snel met gebruiksvoorwerpen. Ik ben bang dat je zult moeten kiezen tussen originaliteit en je voorwaarde van "het gebruiken".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeephartjes in geschenkdoosje.

Op onderstaande site heb je nog meer keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op dun karton een bedankkaartje in de vorm van een boekenlegger printen naar eigen ontwerp. Daarbij koop je een lading Chinese gelukspoppetjes.

Boekenlegger uitsnijden, gaatje erin, poppetje eraan. Kost geen drol om te maken, en mensen kunnen de boekenlegger gebruiken of het gelukspoppetje aan hun sleutelbos of tas hangen. Op de boekenlegger kun je dan een mooie gelukwens aan je gasten printen.

Toegevoegd na 33 seconden:
Voor de poppetjes ga je trouwens gewoon naar de dichtsbijzijnde toko.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Laat het iets zijn dat wat met jullie te maken heeft. Wat is nou typisch voor jullie als stel? Hebben jullie een gezamenlijke hobby waar je iets mee kunt? Een leuke anekdote over hoe jullie elkaar hebben leren kennen?

Keukengerei (een houten lepel, een thee-ei, een kloppertje) met een verhaaltje doet het altijd leuk, omdat dat telkens weer tevoorschijn komt. De klopper/mini-garde met 'kom nog eens aankloppen' is wel afgezaagd he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij XENOS kun je sleutelhangers kopen waar een strooibusje aan hangt met peper en zout erin.
Deze kosten dacht ik 0,99 cent per stuk.
Hang er een kaartje aan met bijvoorbeeld:
Als dank voor jullie komst,geven wij nu eens peper en zout kado...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook op een lint je bedank tekst laten zetten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen wij gingen trouwen hadden we het zelfde probleem. Toen zijn we zelf bedankjes gaan maken en het is nu een hele leuke hobby geworden. Kijk maar eens op www. Stokglasgravures.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedrukte afwasborstel met ; leuk dat je erbij WAS. Zien ze elke dag.
13 jaar geleden
bij de echte goeie bakker kan je bruidssuikers kopen,dat is traditioneel n bruidsgeschenk als bedankje.maak zelf leuke tule zakjes en stop wat bruidssuikers erin.maak t dicht met n zelfgemaakt label met t bedankje erop.