Had Bin Lade ze baard nog toen hij in zee is gegooid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moeten gewone Nederlandse gebruikers van Goeie Vraag dit nou weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet zijn baard er afgehaald worden, bij overlijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Jorano ook weet dat hij in zee is gegooid. Ik weet niet beter dan dat dat nog niet officieel bevestigd is. Dus als Jorano weet dat hij in zee ligt, weet vast ook iemand waar de baard is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is met zijn dood behandeld volgens islamitische gebruiken, dus als dat betekend dat hij kaal moet zijn heeft hij geen baard meer. Het kan natuurlijk ook dat ie juist wel een baard dan moet hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind je dit een logische vraag? Kan het je wat schelen? Jeez.

Antwoorden (2)

ja, kijk maar op google.nl bij afbeeldingen bin laden dood en dan de 2de.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die afbeeldingen zijn nep.
volgens de foto's met photoshop nog wel, maar totdat Amerika foto's vrijgeeft zullen we het nog niet weten, (hoop trouwens niet dat ze dat ooit doen, krijg je alleen maar mot van). als ik even logisch nadenk had hij dat nog wel, want waarom zouden de amerikanen zijn baard afscheren van het lijk, ze zullen hooguit een paar haren hebben weggehaald voor het DNA-onderzoek.