Kan je met een iPad een bericht versturen naar een iPhone 4 met whatsapp of kan dat niet???

(app moet je kopen maar verder betalingsfree)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Tuurlijk! Doe het regelmatig op deze manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, whatsapp werkt niet op de iPad, en heeft ook geen 06 nummer. Alleen bij 3G sim kaart voor data
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp is volgens mij niet te downloaden voor ipad/ipod touch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel. Het telefoonnummer wordt gekoppeld aan een onafhankelijke mobiele telefoon.
Na downloaden moet je een mobiel nummer opgeven; hier wordt een sms naartoe gestuurd met een bevestigingscode. Deze vul je dan in op je iPod/iPad.
Je iOS-apparaat moet je wel aanvullen met contacten in de contactenlijst zodat WhatsApp aan de nummers kan zien welke WhatsApp-gebonden zijn.
Andere partij verwacht met WhatsApp wel dat je een telefoon met vast internet gebruikt, terwijl je bij wifi pas je berichten binnenkrijgt (uiteraard niet bij 3G-iPad)