wat is een creatieve manier om van je boeken af te komen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

misschien verkopen op marktplaats? Dan verdien je er ook nog wat mee :) Of toch misschien verbranden of bij je buren in de tuin gooien xD <-- nee die niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Verbranden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak er familie, vrienden, kennissen, buren of de plaatselijke bibliotheek blij mee :)

Toegevoegd na 3 uur:
Je kan er ook mee knutselen, hier een idee:

http://www.youtube.com/watch?v=o7KOQSzV-PA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze op marktplaats zetten of op een markt verkopen. Ook zijn er veel instanties die je er blij mee kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem ze mee naar elk hotel dat je bezoekt. Ik zou graag volgend jaar op wintervakantie een leuk boek van je willen lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
confetti maken?
een muur behangen?
ze uithollen en er een iphone hoes van maken?
ze in de bieb in willekeurige kasten deponeren, alsof ze er horen?
laxeermiddel drinken en... (vul de rest zelf in)?
deze persoon overtuigen dat ze nodig zijn voor de brugklas: http://www.goeievraag.nl/vraag/brugklas.207996

kies maar ^^ veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de bieb brengen en in de kast zetten...........! :)
Naar het bejaardentehuis of verzorgingstehuis brengen, vaak zijn niet alleen de bewoners erg oud...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je creatief bezig wilt zijn zou ik je aanraden om ze te versnipperen, en er een leuk mozaïekwerk van te maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel eens van bookcrossing gehoord? Men kan bijv in de trein, op een tankstation, in een winkel ed een oud boek neerleggen. Iedereen kan het weer meenemen. Klaar met lezen? Dan legt hij het boek weer ergens anders neer en zo maakt het boek een wereldreis. Op internet kan bijgehouden worden wie het boek heeft en waar ie is. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je boeken verkopen via bol.com. Je betaalt dan wel een commissie.
Uiteraard kan je ze via Marktplaats verkopen of tijdens Koninginnedag.

Onlangs heb ik mijn boeken aan een boekhandel verkocht. Volgens mij heb ik ze aan de Slegte verkocht.

Ik heb er 60 euro voor gekregen. Misschien had ik er meer voor gekregen als ik het via Marktplaats had gedaan, maar ik had geen zin in de rompslomp. Nu was ik in een keer van al mijn boeken af.

Ik heb o.a. Harry Potter en enkele Nicci French boeken verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Organiseer met je vrienden/vriendinnen of de sportclub een boekenmarkt bij jouw thuis. Laat iedereen thuis de boeken uitzoeken die ze kwijt willen en vraag of ze die mee brengen. Ieder kan nu boeken uitzoeken van iemand anders en die lekker thuis lezen.
Dit kun je elk jaar doen. Kosteloos andere boeken, en leuk!
Het restant kan naar de kringloopwinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar een kinderziekenhuis gaan en ze daar doneren (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag laatst, ik meen in de Esta of in Zin, een vrouw die van boeken kasten en tafels maakte, met speciale lijm en dergelijke. Zag er heel leuk uit.
Dan ben je nog niet echt van je boeken af, maar maak je er wel op een andere manier gebruik van.