welke kleding doe ik aan naar sollicitatiegesprek stewardess?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hallo Mandy,

Kies voor een net pakje. Rokje met colbert of pantalon met colbert. Een mooie blouse eronder. Draag schoenen met een klein hakje en zorg dat ze gepoetst zijn. Je haar netjes opgestoken. Verzorgde make-up. Mandy,succes!

Voor meer info: mail me via info@opleidingstewardess.nl
Groetjes, Nicole
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat een mantelpakje heel geschikt zou zijn, denk maar aan wat een stewardess doorgaans draagt maar maak dan een vertaalslag naar hedendaagse mode. Verder word uiterlijke verzorging in dit beroep hoog aangeslagen. Dus denk erom dat je je haren geknipt en gekapt hebt en je nagels goed verzorgd voor de dag laat komen. Gebruik subtiele make-up. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top, is ook mijn advies!
In 'n rok tot net even onder de knie . In de kleur van de bewuste Maatschappij .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mwah, zou ik niet doen!
Een beetje hip en vlot maar toch netjes. Broek, laarzen, t-shirt met bijpassend blousje en brede riem. En zorg inderdaad dat je uiterlijk tot in de puntjes verzorgd is, met niet te overdadige make-up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net verzorgd, wat bij je leeftijd past. Een mantelpakje als je 18 bent is dus belachelijk. Wat ze eigenlijk willen weten of je confectiemaat t/m 36 hebt. Show dat. Maar conservatief. Van boven niet laag, van onder niet hoog. Geen piercings en geen tattoos op armen & benen. Geen lang oorbellen. Geen blingbling.
Heb je lang haar, doe t in een staart, subtiel met beetje make-up.

Schoenen, met kleine hak. Laat je Ugs thuis.

Ga een middag naar winkelcentrum Amstelveen en observeer 20-30 jarige vrouwen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet aandoen waar jij je prettig in voelt, mits het er wel een beetje netjes en verzorg uitziet. Wanneer jij kleding aandoet waar je je niet prettig in voelt en je niet weet wat voor houding je jezelf moet geven door de kleding zal dat ook zo overkomen op de ander.