Waarom mag je niet met de Walibi world Fright Nights bij de vakantie huisjes zelf de mensen laten schrikken vanaf de buiten kant?

Waarom mag je niet iemand laten schrikken vanaf de buitenkant bij de andere vakantie huisjes?

Toegevoegd na 1 dag:
want dat wouden wij graag doen, maar lopen die griezels daar alleen rond???/ (De acteurs??) maar waarom mag je dat zelf niet doen!! En je komt dus echt niet daar logereen voor de RUST!!! iemand zij voor de rust, nou dat is er zowieso niet daar!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Omdat sommige mensen niet willen dat andere mensen hun laten schrikken.
Daardoor kunnen er onenigheden ontstaan en dat wilt Walibi voorkomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanx

Andere antwoorden (3)

Arbeidsconcurrentie (nieuw woord!). De medewerkers van Walibi Flevo krijgen betaald om mensen te laten schrikken in het park.

Als jij het gratis gaat doen, dan heeft het pretpark minder medewerkers nodig om mensen bang te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik maar denken dat ik alle domme antwoorden al eens had gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zou toch juist goed zijn voor walibi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vindt het redelijk goed, maar ik heb het over het vakantie park gedeelte (kamophuisjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn altijd weer jaloerse mensen met een beperkte blik :X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Anneliyah: mensen willen gewoon niet graag gestoord worden (privacy). Stel je eens voor: je ligt vredig te slapen en plotseling gaat iemand op het raampje tikken. Je schrikt je rot (misschien een inbreker) en kan de rest van de nacht niet meer slapen. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DUH......dat is de bedoeling maar als het Halloween is dan ga je zowieso niet snel slapen en privacy heeft er niks mee te maken als de gordijnen dicht zijn en ze kijken naar buiten kun je dan lekker BOE! roepen?? ........toch? of heb je een andere rede?
Jij betaald om aan één of andere vreemd feest mee te doen waarbij men elkaar laat schrikken.

Die mensen betalen om in rust en vrede hun vakantiedagen door te brengen en willen daarin niet worden gestoord door feestgangers die een ander hun feestje willen opleggen.

Walibi wil, en moet daar ook volgens de wet, garand voor staan. Zij moet het product en/of dienst leveren die ze hebben verkocht. Voor jou is dat een schrikdraadfeest en voor hun serene rust. Krijg je wat anders dan waarvoor je betaald dan komen er problemen, bij jou als je feest niet doorgaat en bij hun als ze hun rust niet krijgen.

Zo simpel is het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze willen voorkomen dat mensen gaan klagen.
Als ze alleen zelf mensen laten schrikken, hebben ze het in de hand en kunnen er geen dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.
Als iedereen iedereen mag laten schrikken, dan heb je de kans dat het uit de hand loopt en krijg je gedonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje goed antwoord alleen ze laten ze zelf wel schrikken (de mensen acteurs) Wat voor antwoord zeg je dan he!?!??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar dat jij antwoorden van dezelfde strekking verschillend beoordeeld. Ook raar dat ik een reactie op mijn reactie krijg binnen enkele minuten, erg toevallig. Van hieruit wil ik de moderators vragen of even naar het ip van bepaalde deelnemers te kijken, hier klopt iets niet of er is een heel zeldzaam toeval gaande.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik me nu realiseer dat het ip niets zegt, vaste pc, draadloos laptopje erbij, foontje erbij en je speelt 3 karakters met 3 verschillende ip's op dezelfde site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Anneliyah: die acteurs weten precies wat ze wel en niet mogen doen van de leiding, waar de grenzen liggen. Daarnaast zijn zij waarschijnlijk allemaal gedurende de uren dat ze moeten werken nuchter, en zijn ze door hun contract meer geneigd zich te houden aan de regels van de leiding. Andere bezoekers weten niet waar de grenzen liggen, en zijn mogelijk ook aangeschoten, waardoor ze makkelijk een grens overschrijden, waardoor er problemen kunnen ontstaan. En daar zijn zíj dan verantwoordelijk voor, als ze hebben toegestaan dat ook bezoekers elkaar laten schrikken. Dit is een prima antwoord hoor +1 @BoerB: als je wil dat de moderators er iets aan doen, moet je het denk ik even melden, of een bericht sturen. Ik kan me voorstellen dat ze niet álle reacties lezen, en daardoor je boodschap missen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boerb: waar heb je het over???!