Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar voor is de westerschelde?

ik hou mijn spreekbeurt er over

Toegevoegd na 4 minuten:
Nee ik houd mijn spreekbeurt over water en een hoofdstuk is daar van delta werken

Toegevoegd na 5 minuten:
EN ALS HET KAN IN "KINDERTAAL"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
726
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eens Nederlands dan?!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Om water tegen te houden, haha. Kijk bij de bron : )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de rivier de Schelde naar de zee te geleiden.

En de schepen naar Antwerpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Westerschelde is er voor de scheepvaart van en naar Antwerpen (grote tankers,containerschepen,e.d) en ook voor de haven van Vlissingen. Het is dus een hele belangrijke vaarroute,weet je.Zowel de scheepvaart van Nederland (het Zuidelijke deel dus) en België (Vlaanderen),maar ook internationaal (scheepvaart op Engeland,Amerika ,maar ook andere delen van de wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Westerschelde is een estuarium in de Nederlandse provincie Zeeland, gelegen tussen Walcheren en Zuid-Beveland aan de noordzijde en Zeeuws-Vlaanderen aan de zuidzijde. In tegenstelling tot de Oosterschelde, de Grevelingen en het Haringvliet is deze niet afgesloten in het kader van de Deltawerken. De reden hiervoor is dat zo de haven van Antwerpen bereikbaar blijft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding