Is er een lolbroek met teletekst aan het klooien of gaat het echt 20 graden worden..??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Ik denk dat eerste .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was het niet!
Als ik op internet kijk staat er rond de 7 graden. En voor maandag inderdaad 20 graden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is diegene in slaap gevallen onder het typen ofzo haha want ik heb hier een site dat het maar 7 graden word en dat kan wel kloppen gisteren was het maar 11 gradenen vanmorgen was het ijs en ijskoud brr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor zondag en maandag word het volgens meteo 20 tot 23 graden

Toegevoegd na 5 minuten:
zondag 03 oktober tot en met donderdag 07 oktober
Af en toe zon en iedere dag kans op wat regen of enkele buien. Vooral op zondag en maandag vrij warm met temperaturen rond 20 graden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is die 20 de som van alle temperaturen over de diverse regio's heen.
Hier is het nog erg koud...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gisteravond zei zelfs Pietje Paulusma dat het zondag een mooie dag wordt en 20 graden werd verwacht ( of maandag).
13 jaar geleden
Nee hoor geen lolbroek.
Piet paulusma zegt dat het maandag 20 graden wordt en zondags zelfs 21 graden.

En als piet het zegt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heeft ie waarschijnlijk weer een stuk in z'n kraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oant moarn!
Het wordt even erg zacht (met regen helaas).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoera ik had het weerbericht nog niet gelezen of gezien, maar dat is goed nieuws!
Tuurlijk is het waar. Temperatuursvoorspellingen zitten er nooit meer dan +/- 1 graad naast. Wind en regen is een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb weeronline als favoriet. Kun je ook je eigen plaats invullen met adviezen m.b.t. het weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ik compenseer die min even, want het is idd een handige site!
23 graden wordt het morgen lekker!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag was het ook erg lekker bijna 20 graden.