Hoeveel vraagtekens zijn er nodig?

Zojuist is mijn vraag verwijderd met de mededeling dat het geen vraag was...

Dan vraag ik mij terdege af hoeveel vraagtekens op vragen er nodig zijn om een vraag geen vraag te laten zijn?

Iemand die mij hier het antwoord op kan geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Volgens mij is er geen enkele vraagteken nodig (technisch gezien), alleen heeft een mod waarschijnlijk je vraag verwijderd. Geen vraagteken plaatsen zou misschien een reden kunnen zijn. Maar als 't goed is, heb je een mailtje gekregen met de reden. Anders even op dat mailtje reageren, als 't niet duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

"Dit is geen vraag?????"
De vorige zin is geen vraag, ondanks het aantal vraagtekens.
Welke vraag probeerde je te stellen?
(ik vrees dat ook deze vraag er niet lang zal staan)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een vraag naar aanleiding van het feit dat de economie met 4,5% krimpt terwijl de Nederlandse bevolking 10 miljard op spaarrekeningen zet en daardoor de economie de nek om word gedraaid! Even in het kort 91 zin) samengevat
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij een prima vraag, als je er inderdaad een vraag van maakt.
Ik had er nog op geantwoord ook, maar ook dat is verdwenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben me van de titel niet bewust van het feit dat mijn vraagstelling als feitelijke mening is geplaatst. Of denk jij hier anders over?
AWM
14 jaar geleden
Ik kan je vraag niet meer letterlijk voor de geest halen, maar ik geloof dat het meer op een opmerking dan een vraag leek. Dus, gewoon opnieuw stellen met een duidelijke vraagstelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel even een tijdje na over de preciese vraagstelling dan. Moet nu even weg...
Een vraagteken is genoeg.Of was de vraag retorisch of intentioneel of richtinggevend? Of was de vraag een statement??? Of was de vraag een antwoord!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een vraag naar aanleiding van het feit dat de economie met 4,5% krimpt terwijl de Nederlandse bevolking 10 miljard op spaarrekeningen zet en daardoor de economie de nek om word gedraaid! Even in het kort (1 zin) samengevat
Eén vraagteken lijkt me voldoende. De vraag is of je vraag inhoudelijk gezien wel een vraag was?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een vraag naar aanleiding van het feit dat de economie met 4,5% krimpt terwijl de Nederlandse bevolking 10 miljard op spaarrekeningen zet en daardoor de economie de nek om word gedraaid! Even in het kort (1 zin) samengevat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is copy+paste toch een krachtig instrument he :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor... Gaat wat sneller dan 3 keer dezelfde reactie geven...
Een vraag heeft één vraagteken nodig om een vraag te zijn. Twee vragen hebben twee vraagtekens nodig enzovoort. Ik heb jouw vraag gemist, dus ik kan niet beoordelen of ik het eens ben met de verwijdering van jouw vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stelling met vraagteken is en blijft een stelling.
Vraagtekens veranderen daar niets aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
antwoord: 1

Meestal volstaat één vraagteken na één vraag...

Je mag alles zolang het een moderator maar niet opvalt... En er zijn verschillen in moderatoren en ook verschillen in strengheid van beoordeling per persoon...

Ik kan uit ervaring zeggen dat naarmate je hoger komt er strenger op je gelet wordt...

Overigens is het je opgevallen dat de persoon met de meeste punten een moderator is?
(dat was een normale vraag met één vraagteken erachter)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het is wel opmerkelijk dat moderatoren zelf meedoen. Natuurlijk scoren ze hoog, want ze brengen veel tijd door op de website.
Maar wie modereert een moderator?
Soms weet een moderator niet wat je bedoelt, en heb je dus gewoon botte pech. Morgen vraagt een ander hetzelfde, en komt er mee weg.

Leer er mee te leven, anders is het hier geen feest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me een goede tip - gewoon de vraag (misschien dan iets helderder) nog een keer stellen. (Met zoveel mogelijk inachtneming van de regels, uiteraard. Misschien die nog eens lezen? ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij, als je de regels gaat uitvoeren, wordt deze community de nek omgedraaid. Daarnaast maakt GV je eerst g31l met een puntensysteem, en verbiedt je daarna er naar te handelen.
een vraag heeft meestal één vraagteken nodig, maar wat was je vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn fiets is groen??????

Is toch ook geen vraag?