hoe komt het dat ik op oudere meisjes val

is dat iets in de hersenen of iets anders?
altijd als ik iemand zie die ik me nog wel als mijn vriendin kan voorstellen is het weer iemand vaan een anderhalf jaar ouder

Toegevoegd na 2 uur:
ik ben 14 trouwens

Toegevoegd na 2 uur:
ik heb dus laatst een meisje gezien van adcht ik mijn leeftijd ze zag er niet oud uit ofzo en ze is 15 dat gaat nou altijd zo is dat dan nou toeval??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dat kan puur toeval zijn.ze zullen lichaamlijk meer ontwikkeld zijn en daar val jij voor

.overigens is anderhalf jaar verschil niet extreem hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Oudere meisjes zijn volwassener. En jij wellicht ook. Afhankelijk van je leeftijd kan anderhalf jaar al erg veel uitmaken. (Boven de 20 maakt het niets meer uit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, hoe komt dat? Het is gewoon je voorkeur. Uiteraard is dat iets wat in je hersenen ontspruit. Daarnaast, anderhalf jaar ouder is toch geen probleem? Het is gewoon normaal dat je brein (en je lichaam) zo reageren; niets om je zorgen om te maken. Gewoon genieten!