Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ouders stoppen met roken???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Met feiten op tafel komen: hoeveel sneller je dood gaat per sigaret. Zwarte longen (foto's). En vertellen over jou risico's door het meeroken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten zien hoeveel ze per jaar er aan kwijt zijn enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SuperSmoker cadeau geven?
En een goed gesprek wilt ook nog wel eens helpen, zeg dat het voor jou ook ongezonder is om in die rook te zitten..

(Tip: bij kruidvat is supersmoker maar 10 euro ongeveer.. wel is dit zonder nicotine, dus kun je er nog nicotine cardridges (hervullingen) bijkopen zodat je ouders toch hun behoefte krijgen..)

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen dat jij er last van hebt, dat het stinkt en heel duur is