Wat hoort er allemaal in de "inhoudsopgave" te staan bij een werkstuk / verslag?

Ik ben bezig met een verslag te maken, en ik zie bij sommigen dat ze ook het voorblad in de inhoudsopgave hebben staan, en de inhoudsopgave in de inhoudsopgave zeg maar.. Ik vraag me af wat nou juist is, moet het er wel , of niet in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Vaak begin je met een inhoudsopgave met je hoofdvraag..
Heb je geen hoofdvraag, dan kun je gewoon beginnen met de inleiding: waarom heb je het gekozen en waar ga je het over hebben??

Achter de inleiding kun je het pagina nummer opschrijven (is vaak wel handig)

Onder de inleiding schrijf je de deel onderwerpen met hun pagina nummers erachter.

Als die die allemaal hebt gehad komt (eventueel) de conclusie.

Dan de evaluatie (Hoe vond je het om te maken)
(logboeken: wat heb je elke dag gedaan)

De bronmelding (waar heb je de informatie vandaan)

En dat was het eigenlijk wel.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naar mijn wetens moet je alles vermelden met het pagina nummer erbij na de inhoudsopgave dus het blad na de inhoudsopgave begin je met bladzijde 1 dus het ziet er als
volgt uit:
*Blad met plaatje en of naam van verslag mey daarop je naam en datum eventueel
* blad met beschrijving waarom je voor het onderwerp heb gekozen en een klein verhaaltje hoe alles tot stand is gekomen als je dat wil
*inhoudsopgave waar je alle hoofdstukken vermeld plus de bladzijde waarop het te vinden is
* daarna komt dus het verslag en een slotwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de inhoudsopgaven automatisch laten aanmaken. Moet er wel in. Check aan het eind of het klopt met de pagina's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je inhoudsopgave intikt bij de manual dan heb je de hele uitleg. Als je je werkstuk typt, dan steeds voor de hoofdstuktitel een stijl kiezen. Later met invoegen aangeven waar je je inhoudsopgave wilt hebben.