Hoe verdrijf ik verflucht vers gelakte vloer? Uiteraard ventileren, maar luchtverfrissers? Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een emmer met water en azijn een nachtje in de ruimte zetten.
Ook koffie schijnt te helpen, dus vandaag de koffie prut uit je filterzakjes niet weggooien maar in een schaal doen, nachtje laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die verflucht van een vers gelakte vloer wil er maar niet uitgaan? Leg na het schilderen, door heel de ruimte, stukken ui! De ui neemt de geur van de verf op. Om de geur van de ui uit de ruimte te krijgen zet je wat ramen tegen elkaar open. De geur van de ui vervliegt sneller dan die van de verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt van alles proberen, maar simpelweg luchten en wachten werkt het beste. Gewoon de vloer gebruiken en na een tijdje ruik je het niet meer. Niet alleen door gewenning, maar omdat die gassen uit de nieuwe lak langzaam verdwijnen.