Mijn bestuurbare auto stuurt niet meer wat nu?

Mijn bestuurbare auto stuurt niet meer als ik stuur hoor ik hem wel maar alleen de wielen draaien niet meer mee wat moed ik doen lateten repareren of moed ik iets vast draaien?

en nog een vraag kan ik hem ook sneller maken hij gaat nu 45 is wel leuk voor bij mijn huis heb je een groot veld.

P.S. het is een off auto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

ALs je hem wel hoort, maar hij doet niets, kan je het proberen open te maken en kijken of er iets los zit.
Maar als het repareren zelf niet lukt, moet je hem maar wegbrengen