mag ik nog een keer met dezelfde persoon trouwen zonder van hem gescheiden te zijn geweest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.3K

Antwoorden (4)

Als je bedoelt, officieel trouwen voor de wet, dan niet.

Maar wat let je om opnieuw een bruiloft te geven. Gezellig toch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er valt niks meer te trouwen dan voor de wet.

Je hoeft dus niks officieels te regelen.

Maak er een mooi feest van of ga lekker samen op vakantie naar een romantisch eiland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Amerikanen zijn hier heel goed in, ze noemen dit 'Renewal of the Vows' (het vernieuwen van de huwlijksbeloften).

In mijn ogen een beetje een luxefeestje, maar ook een prachtige aanleiding om weer eens een mooi feest te geven en elkaar en de rest van de wereld te vertellen dat je voor elkaar gekozen hebt.
Formeel heeft het geen enkele status.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, dat was de term! PLUS.
Voor de wet kun je maar eenmaal gehuwd zijn. Omdat je er kennelijk iets speciaals bij voelt zouden jullie best een ritueel met feest kunnen organiseren om wederzijdse trouw uit te drukken op een manier die bij jullie levensovertuiging past. Waarom eigenlijk niet?