mijn pers is weggelopen, hebben katten een radar in hun koppie om thuis te komen ? Wat kan ik het beste doen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Ze hebben een 'zendertje' om weer thuis te komen.
Maar ik zou overal briefjes ophangen, misschien is ze 'gevonden' en zit ze veilig binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
contact opnemen met de asiels en diernambulance in de buurt misschien dat zij iets gehoord of gevonden hebben
s6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het een ontsnapte binnenkat?
zo ja, verspreid dan wat kattengrit rond het huis, liefst gebruikt, maar ook ongebruikt werkt.
mocht de kat in de buurt komen, dan zal hij de geur herkennen, en zal hij daar in de buurt blijven.
verder flyers uitdelen en ophangen, amivedi bellen, het asiel, de dierenbescherming, de dierenambu en de reinigingsdienst.
ga aktief zoeken en roepen op tijden dat het stil is op straat, dus heel vroeg en heel laat.
succes!

Toegevoegd na 6 minuten:
als het een mooie pers is, zou ik er ook rekening mee houden dat hij misschien gestolen is.
hou marktplaats goed in de gaten!
14 jaar geleden
De meeste katten komen weer veilig thuis. Zo niet,hang een briefje met foto by supermarkten en andere winkels op. Licht politie in (als mensen dieren vinden brengen ze die nogal eens naar politie toe) bel de asiels in de buurt,doe écht al het mogelyke om je kat weer thuis te krygen als ie niet vanzelf terug komt. Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een kat gewend is om buiten te komen dan weet die ook weer thuis te komen. katten wennen snel aan hun omgeving mijn kat wist na 2 dagen hoe die thuis moest komen.. is u kat nog nooit buiten geweest dan zal ik maar formulieren met foto van u kat in de buurt hangen plus u kunt de dierenambulance in u buurt bellen en vragen of ze u kat hebben gevonden of dat iemand hem daar heb gebracht. succes er mee hoop dat die snel thuis komt