heeft er nog iemand 'gruwel ideeën' voor ons halloween feestje eind oktober??

Elk jaar, met Halloween, geven wij een feestje. Omdat we niet ieder jaar met dezelfde aankleding willen komen ben ik op zoek naar nieuwe ideeën. Alle ideeën zijn welkom, van tuin- of huiskamer-aankleding tot de te serveren hapjes.....
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Toegevoegd na 6 dagen:
dank voor de reacties voor zover ... sites weet ik inmiddels na 8 jaar genoeg te vinden.. ik dacht meer aan originele ideeen als bv gevulde eieren serveren als oogballen of doorgebroken knakworst met een geschaafde amandel als nagel (afgerukte vingers)...daarbij chilisaus om te dippen in een hamstervoerbakje (hamster-uit-de-blender-saus)
een heuze 'slacht-tafel' als center-piece in de woonkamer, compleet met hakblok, cleever en een emmer (nep)- bloed onder de tafel....met een bergje ledematen eromheen gedrapeert.
Maar dit heb ik al eens eerder gedaan dus da's niet origineel meer... ben nu op zoek naar nieuwe gruwels...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (6)

- kaarsen
- pompoenen
- zwarte en witte lakens en doeken
- bloed
- spinnen aan het plafond
- iedereen een masker, zodat je niet weet wie wie is
- uiteraard is het lekker donker in de kamer(s)
- 'muren van spinrag'
- plak papier en ander licht spul aan het plafond dat af en toe naar beneden valt, voor een leuk schrikeffect, oppassen met kaarsen
- muziek uiteraard belangrijk

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horror films kijken:

http://www.halloweenmovies.com/

http://www.fearfulfilms.com/

http://www.halloween.com/halloween-movies.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier eens tussen misschien zit er iets voor je bij.

http://www.griezelshop.nl/?gclid=CKzX7N_HoaQCFcosDgod6Sxx4A
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sla iemand de hersens in en film het close up.
Volgens mij is dat wel tamelijk shockerend en origineel.
Ik moet er wel meteen bij zeggen dat het niet mag.
Er zijn regels in ons land die dat verbieden, maar eng is het zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De griezel CD van VOF de kunst :D
zet die aan :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ooit gezien, bij een rond tafeltje had men een gat in het midden gezaagd, een zwart kleed erover ook met een gat en daar stak het bebloede hoofd bovenuit. (de persoon zat dus onder het kleed van de tafel)