Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn Etos kadobonnen ook geldig op een NS station ?

b.v. in Amersfoort ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je bedoelt bij een Etos vestiging op een NS station? Ik zou niet weten waarom niet. Etos is Etos, waar die ook zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja. die kan je bij elke etos inleveren
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dat kan als ze zijn aangesloten bij de Etos en anders bel je eerst even voor de zekerheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er zich op het NS station te A'foort een Etos bevindt is dat goed mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is toch geen antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je even toe lichten, waarom dit geen antwoord zou zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je er niet verder mee komt, het is een opmerking. Als ik een tassenwinkel vraag of ze ook rode tassen in het magazijn hebben en de verkoper zegt: als er tassen in het magazijn liggen dan kan daar best een rode tussen zitten, heb je er toch geen fluit aan. Een antwoordt (in dit geval) is wel: als zich een ETOS vestiging op het station bevindt kun je daar je bonnen ook inleveren of nee het kan niet. Jij zegt: als zich er een vestiging bevindt zou het kunnen...ja zover was ze zelf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Jet,we praten langs elkaar heen, denk ik .Ik wilde er mee aangeven,dat ik niet weet of er op dat station een Etos gevestigd is. Verder ga ik er van uit,dat je bij elke Etos vestiging een Etos waardebon kunt inleveren. Heb me misschien een beetje warrig uitgedrukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, het zij je vergeven, overkomt mij ook zo vaak.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding