waar haalt Google maps zijn/haar informatie vandaan? Ik sta er helemaal verkeerd in/op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (1)

Van Wiki: "Google Maps, voorheen genaamd Google Local, is een dienst van Google Inc. die de mogelijkheid biedt om het zoeken te beperken door alleen te zoeken in een specifieke geografische locatie. Soms wil je het “wereldwijde web” doorzoeken, en soms wil je een computerwinkel vinden dicht bij je huis. De dienst laat je zoeken naar een “What”, zoals een pizza, en een “Where”, bijvoorbeeld “Poughkeepsie, New York”. Het doel van Google Maps is om mensen te helpen met het vinden van dichtbij gelegen zaken of bedrijven. Google Maps geeft dan ook wat aanvullende informatie over de zaak of het bedrijf, namelijk hun website, telefoonnummer en adres."
"Google Maps provides high-resolution satellite images for most urban areas in the United States (including Hawaii, Alaska, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands), Canada, and the United Kingdom, as well as parts of Australia and many other countries. The high-resolution imagery has been used by Google Maps to cover all of Egypt's Nile Valley, Sahara desert and Sinai. Google Maps also covers many cities in the English speaking areas. However, Google Maps is not solely an English maps service, since its service is intended to cover the world."