Wat is de meest lelijke plek op aarde?

Even een tip/uitleg over de vraag. Natuurlijk kan je de plaatselijke vuilnisbelt kunnen noemen oid, maar dat is weinig orgineel. Ik ben benieuwd of u ook een plek kent die op het eerste gezicht als lelijk kan bestempelen maar die toch een bepaalde schoonheid heeft. Het mag een in de natuur zijn, een gebouw, een plein, het maakt niet uit wat. Ik ben benieuwd naar uw mening en vooral waarom u dat vind.

Weet jij het antwoord?

/2500

De lelijkste plek op de wereld vind ik het Vitosha-plein in Sofia. Daar staat een vreselijk lelijk gebouw (dat overigens vlot tegen de vlakte zal gaan), dat het beeld van het plein volledig ruïneert.

Na een flinke bosbrand door een stuk van het bos gekomen. Een trieste aanblik allemaal zwart-geblakerde bomen. Dat was de eerste indruk, maar de tweede blik viel op het felle groen van de planten die anders nooit voldoende licht krijgen om er te kunnen groeien. Ik blijf voorkeur houden voor een gezond bos. Toegevoegd op 13-05-2009 23:17:50 Toen was dat het meest trieste en lelijke plekje op aarde. Toegevoegd op 13-05-2009 23:18:55 Wat ik zelf heb gezien. Toegevoegd op 13-05-2009 23:20:48 En geroken....

Frankrijk is oerlelijk.

Van zichzelf zijn er geen lelijke plaatsen op aarde. Als deze er zijn,zijn deze door mensenhanden gecreeërd. alle industriegebieden zijn oerlelijk.

Ha, die Sgrijvvaud; Er zullen ongetwijfeld nog ergere te vinden zijn, maar de streek langs de Maas tussen Luik en Maastricht vind ik wel een van de droevigste die ik ken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100