ik zoek info over loopgraven

met vragen als hoelang je in een zit en wanneer iemand verwacht met verlof te kunnen gaan
hoe zit het in elkaar
hoe zag een dar eruit
eten drinken slapen?
hoe was de hygiene

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

hier staat veel informatie over loopgraven en het verblijf erin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de eerste wereld oorlog waren er nog echte loopgraven. De hygiene was zeer slecht. Je zat daar net zolang als dat je dienst duurde dus geen dag maar als je geluk had omdat je nog steeds leefde maanden.
ronron1212
13 jaar geleden
Als je op google: verlofregeling militairen 1914-1918 intikt, vind je ook veel items.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De slag om Verdun was een loopgravenoorlog. Zoek in de bibliotheek verhalen van ooggetuigen, en je weet alles over loopgraven. Je wilt er voor de rest van je leven niets meer van weten. Het was er ... geen woorden voor. Het plaatje illustreert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De site van wereldoorlog 1418 verteld alles over het dagelijkse leven in de loopgraven.