Als je een ratje in je nek hebt laten lopen, kan je dat een kwartier later nog voelen. Hoe komt dit...?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

door de nagels waarschijnlijk, ze irriteren je huid, en een rat heeft bepaalde huidschilfers waar je ook last van kan hebben dus er kunnen verschillende redenen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan zijn dat jezelf een gevoelige huid hebt, of dat de nagels van de rat scherp zijn, als je er last van hebt is het handig om dit even te laten checken