Wat is schuimgel precies??

Ik wil m'n haar dus krullen, maar ik weet niet wat schuimgel is, en dus ook niet of ik het misschien perongeluk al heb...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (3)

het staat op het flesje goed geschreven
schuimgel of mousse
dit kneed je in je haar en laat het drogen , onder het drogen af en toe nog een beetje in je haren kneden
en als t droog is heb je miss wat krullen of anders slag in je haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuimgel geeft meer volume in je haar, en geeft glans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuimgel geeft stevigheid, volume en glans aan het haar. Als je krullen wilt creëren is het een beter idee om eerst krullen te laten zetten en daarna schuimgel te gebruiken. Als je van jezelf al krullend haar hebt kan het inderdaad helpen om de krullen steviger te maken door er deze schuimversteviger in te kneden.