Waarom vechten mijn konijnen?

hoi,
ik had eerst 2 nhdtjes van 7wkn inmiddels al 3mnd oud, bij elkaar.
later kwam er nog 1 nhdtje van 7wkn bij nu 2mnden oud bij dat ging redelikk goed.
hebben 1xje gevochten maar nu zijn ze de beste maatjes.

en nu wou ik er een konijn van 8mnd oud bij zetten(op het moment hitsig), ging heel even goed maar even later was het vechten tussen hun allemaal vechten, ze sprongen en stoven door het hok niet normaal.

komt dit omdat ze een stuk ouder is of omdat ze hitsig is? of door beide gevallen?

gr.

nog even een foto van 2 van de 4.

http://img692.imageshack.us/img692/2138/eda422f10fdb5f992e87332.jpg

[toevoeging moderator: het betreft dus NHD = Nederlandse Hangoor Dwerg konijnen]

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof er inmiddels achter te zijn dat het konijnen betreft.... Dwerg hangoren geloof ik zelfs...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nhdtjes is normaal nederlands hjet staat voor Nederlandse dwergahngoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok bedoel nederlandse dwerghangoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat idd over :ninaatjes nederlandse dweghangoren.
Onze konijnen liefhebster denkt,dat wij allen op het gebied van konijnen alwetend zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je daar mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het Fries!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is fries?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ik weet nu dus waar de NHD (Nederlandse Hangoor Dwerg) nu ben ik alleen nog benieuwd waar die T dan voor staat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NHD tjes zoals bij klein tjes
of boom pjes omdat NHDjes klint niet echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dwergtjes - verkleinwoord voor dwerg. Duh.

Antwoorden (1)

Kijk eens op deze link:
http://www.bunnybunch.nl/community/gedrag-koppelen/30599-konijn-koppelen-groep.html

Het gaat over het koppelen van NHDtjes in een groep.
Misschien dat je daar wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dankje voor de tip. ik weet best wel wat over konijnen maar van koppelen.. ho maar.