in welk werelddelen liggen : Tokyo - Buenos aires - Montreal - Delhi - Sydney - Lagos en Washington

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Tokio in Azië
Buenos Aires in Zuid-Amerika
Montreal in Noord-Amerika
Delhi in Azië
Sydney in Oceanië (of Australië)
Lagos in Nigeria én Portugal
Washington in Noord-Amerika

Toegevoegd na 44 seconden:
Lagos dus in Afrika én in Europa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Azië - Zuid-Amerika - Noord Amerika - Azië - Oceanië - Afrika - Noord Amerika.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ploes 1. wordt het niet eens tijd om geld te vragen voor huiswerk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral als een vraag begint met: Geen Antwoord, hoewel ik zie dat ze dat nu al weggehaald hebben :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
valt er toch nog geld te verdienen met GV ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben vast besloten, om ze zelf hun huiswerk te laten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg de neiging een keurig, maar fout antwoord te geven, in de hoop dat iemand op z'n snuit gaat op school en ervan leert...