Heeft iemand al #fifa11 gespeeld op de #ps3 ? Moet ik er geld aan uit geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Al duizenden mensen hebben dit spel gespeeld, het is namelijk de 3e grootste release in Engeland van een videogame ooit! Hieruit kan je toch wel opmaken dat het spel waar voor je geld is!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier kan je reviews lezen van de spelers:
http://www.xgn.nl/ps3/review/23377/fifa-11/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een fan bent van voetbalspellen, zou ik het zeker kopen. Mensen die ik ken die het al gekocht hebben, zijn er zeer tevreden over.
13 jaar geleden
mijn man vindt het in elk geval de beste release ooit :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja. . weet je wat het is.
Als ik het een mooi spel vindt kun jij het een slecht spel vinden.
Er zijn naar mijn mening maar 2 echte voetbal spellen op de markt die echt de toon aangeven.
Dit zijn fifa en pes(pro evolution soccer).

als je kijkt naar fifa2010 en het vergelijkt met fifa 2011 dan is het zeker vooruit gegaan.

het is dus beter geworden, het speelt anders, maar realistischer en het speelt ook fijner.

De irritante fouten van de vorige versie zijn eruit gehaald.
Nu blijven er altijd dingen in een spel waar je je aan kan ergeren.
Maar de manier van spelen is naar mijn mening prettiger geworden.

Het is naar mijn mening een beter spel geworden, dus ja, het is de moeite waard om het te kopen!