Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik zo vaak naar de WC??

Laatste tijd moet ik best vaak naar de wc (6/7 keer per dag..). Ik drink ook gewoon een glaasje water ofzo maar verder niets..
Weet iemand misschien waarom dat komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
705

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Suikerziekte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhm.. Nee.
Ik heb geen suikerziekte. >.>
Misschien zit het in je hoofd. Probeer de drang te negeren en wat minder naar de WC te gaan. Als dit niet werkt zou ik deze vraag wel even aan een arts vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muschien heb je een blaasontsteking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je te veel zout eet krijg je dorst en dan ga je snel veel drinken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan best zijn dat er toch een ontsteking zit in je blaas. Je hoeft daar niet altijd pijn aan te hebben. En omdat je dan veel moet plassen drink je ook maar niet veel want dan moet je nog vaker plassen... denk je. Terwijl je juist veel zou moeten drinken zodat het flink kan doorspoelen. Het kan ook iets anders zijn natuurlijk, maar hoe dan ook, als ik jou was liet ik mijn urine onderzoeken bij de huisarts. En is het dan blaasontsteking dan krijg je een antibioticakuur en ben je er zo van af. Als je daarbij dan ook nog probiotica (te koop bij elke natuurvoedingswinkel) neemt dan herinstalleer je de bacterien die juist wél goed voor je zijn maar die door de antibiotica, net als de schadelijke bacterien, vernietigd worden. Gewoon even naar de dokter gaan hoor, dan weet je tenminste zeker wat er is.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding