Waarom mag P. van Vollenhoven wel mee ge grafkelder in als burger maar mag er niet bij gezet worden ondangs dat hij burger is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Het kan alleen als hij een transfusie met blauw bloed krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom hij mee mag als burger?
Gewoon omdat hij lid is van de koninklijke familie. Het graf is eigendom van de familie. Bij de bijzetting van prins Claus ging ook Mabel Wisse Smit als vriendin van de familie naar binnen, terwijl zij op dat moment nog niet verloofd was met Friso.
Over het bijzetten het volgende, Hij had er als familielid ook in bijgezet kunnen worden, maar hij en Margriet hebben besloten om hier geen gebruik van te maken. (zie link)