Het zelf doen...

Klussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry,ik gaf een onbedoeld minnetje maak het ergens anders wel goed.
`Doe-het-zelf` of `klussen` is een benaming voor een
creatieve of constructieve activiteit die door de consument zelf wordt gedaan, in tegenstelling tot werk dat door een vakman wordt gedaan. Doe-het-zelven of klussen is in de jaren zestig en zeventig van de 20e eeuw populair geworden onder een groter publiek.

Toegevoegd na 45 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doe-het-zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betekend dat je e Nederlandse taal niet machtig ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er maar aan in welke context het gebruikt wordt.Ik weet natuurlijk niet in welke contaxt jij deze term gehoord hebt.
De oorspronkelijke betekenis is uiteraard het klussen; zelf veranderingen aanbrengen in je huis.
Er zijn mensen die doe-het-zelven als definitie voor masturbatie bedoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf een klus klaren die je ook kunt uitbesteden aan een vakman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vroegere vriend van mij zei altijd als hij had liggen "doe-het-zelven" :) dat ie lekker had liggen Hubo-en.