Hoe kom ik aan de begintune van de tekenfilmserie 'Alleen op de wereld' met Remi.

de eerste zinnen beginnen zo: Ik ben een vondeling, ben een vreemdeling, ben alleen..alleen op deze wereld. 'K voel me best gelukkig, ben niet eenzaam..ik ben blij ..met mijn vriend Mattia aan mijn zij ...

Ik heb gekeken maar op youtube kom ik hem niet tegen, wie kan me op weg helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (2)

Ik kan alleen deze tune vinden, maar de tekst klopt niet met wat jij schrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit forum (zie link) wordt er over Remi gesproken, heb even geen tijd om alles door te lezen om te zien of iemand de tune, een cd of DVD heeft, mag je zelf doen ;).
Succes!

Heb in Google de zoekterm "Ik ben een vondeling, ben een vreemdeling" getypt.