Waarom is er niet zo iets, als goeie vraag maar dan met prijsvragen/geld terug acties ?

Nu zijn er forums waar mensen prijsvragen uitwisselen, alleen het zijn altijd dezelfde mensen die prijsvragen/geld terug acties plaatsen. Waarom is er nog geen website zoals goeievraag en dan met prijsvragen, waar men punten moet verdienen, door middel van prijsvragen te plaatsen en dan anderen prijsvragen kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"door middel van prijsvragen te plaatsen en dan anderen prijsvragen kan zijn." Wat bedoel je hiermee?

Antwoorden (2)

Er bestaat een website,deze heet yunomi.nl.
Een soort vrouwen site,waar je ook vragen kunt stellen.
Je kunt op deze site punten verdienen en sparen voor een cadeau.
Door aan allerlei acties mee te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen goed idee. Als je je punten hier zou kunnen inwisselen voor cadeaus, dan vrees ik dat de site overspoeld wordt door de meest onzinnige antwoorden en dubbele antwoorden, met als enig doel punten voor cadeaus ipv dat het doel is de vraagsteller te voorzien van een goed antwoord.