Bovenstaand antwoord is onzin. Er zijn in NL 2000 gezinnen met een speciaal kastje. Hierop moeten deze mensen invoeren met hoeveel mensen ze op dat moment tv kijken. Het kastje slaat automatisch op welke zenders er hoe lang gekeken worden. Deze 2000 mensen representateren dus 17 miljoen Nederlanders. Vrij krom systeem dus maar zo werkt het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow okeee danjij bedankt xD

Andere antwoorden (2)

In een klein gebied vragen ze van de 1000 mensen dat keek en dat getal is iets van 1 op 10 en dat reken je dan uit van 17 miljoen! Skkl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierboven is waar maar die gezinnen zijn Alle soorte bevolkingsgroepen, dus mensen in de AOW of mensen die veel geld verdienen of weinig... Dat is allemaal verspreid