Hoeveel volgers moet je minimaal hebben alvorens je jezelf officiëel #sekteleider mag noemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ha, die Pimict;

Dat bepaal je helemaal zelf, want aan sektes is weinig officieels. Met een handvol volgelingen kan je dus al sekteleider worden genoemd. Alleen zijn het meestal anderen die je deze titel toekennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien een sekte geen officieel erkende instantie is, valt er ook niks te zeggen hoeveel volgelingen je moet hebben eer je sekteleider bent, met andere woorden, als jij twee volgelingen hebt kan je je jezelf al leider noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It takes one sheep, to be a shepherd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk gezegd bedoel het zelfde alleen jij was eerder. . GO HEERENVEEN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi gezegd. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuk gezegde :-). Nog nooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ter plekke verzonnen :-)
je bent een leider als er iemand naar je luistert, of dat nou 1 man is of duizenden. . .als jij een sekte opstart en je hebt 1 lid ben je dus eigenlijk al sekteleider,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al heb je geen volgelingen dan mag je jezelf gewoon sekteleider noemen .
virtuele volgers heb je altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met geen volgelingen en jij als enige ben je automatisch leider van de sekte. Het bijkomend voordeel is,dat er dan ook geen splitsing in de sekte kan ontstaan!