Bij welke webshop kan je grappige t-shirts kopen in Nederland?

In Amerika hebben ze Thinkgeek (http://www.thinkgeek.com), en een aantal andere websites met leuke en grappige t-shirts. Maar als je die in Nederland besteld moet je daar flink invoerrechten over betalen.
Wie weet er dus een goeie webshop in Nederland waar je dat soort shirts kan bestellen?

(Voor de duidelijkheid, het gaat me dus niet om platvloers "grappige" shirts die gaan over bier, sex, of lichaamsdelen.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

Je kan is kijken bij large, daar zitten naast de platvloerse shirts ook zeker wel leuke tussen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Large-online inderdaad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Large inderdaad en Fresh Cotton
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er geldt een vrijstelling van invoer en douanerechten voor kleine leveringen, rond de $ 22. Als je het laat versturen als cadeau, kunnen ze de werkelijke waar in het economisch verkeer moeilijk nagaan, er is dan immers geen factuur. Op die manier kun je kleine spullen zonder invoerrechten invoeren, met een t-shirtje lukt dat wel.

Of je iets voelt voor een dergelijke opzet is geheel aan jou...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sja, als je twee shirts besteld zit je al boven de kosten. En aangezien opsturen nou ook niet gratis is, schiet het niet heel erg op om alles apart te laten versturen. als cadeau versturen is op zich wel een goeie tip, dank je.
De toegevoegde link is een site waar je shirts kunt bestellen maar ook zelf bepaalde prints erop kunt maken en dan bestellen. Erg leuk en een groot assortiment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.shirtcity.com/index.php?land=NL
Shirtplanet.
Heel veel keus, prima tent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.funshirts.nl/shop/index.php?action=home&lang=NL