je hoopt dat je het beter doet als de vorige keer toen je niet geleerd hebt...?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze nu juist vragen stellen over zaken waar je wel wat van weet.
Omdat het je geen geld kost en heel veel geld (in de zin van sneller kunnen gaan werken) kan opleveren.
Omdat ze misschien begripvragen stellen in plaats van weetjes te bevragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee waarom je herkanst als je toch niet hebt geleerd.
Ik vind het alleen niet zo slim om die herkansing te laten lopen, tenslotte is het een kans, en je stof zul je toch moeten leren.
Grijp jezelf bij kop en kont en ga leren!