Wachten tot iPhone 5 uit is en dan iPhone 4 (die zal dan wel een stuk goedkoper worden) kopen of dan een iPhone 5 kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zodra de iphone 5 er is kan je nergens meer in de winkels een iphone 4 kopen.
Ik zou voor de iphone 4 gaan. de 5e wordt nog duurder en je moet langer wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet waar. De 3GS is ook nu nog via Apple verkrijgbaar. Alle toestellen worden 2 jaar lang geproduceerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh sorry mijn fout. Toen ik opzoek was naar een ipod waren alle oude versies verdwenen. Mar dat zal wel niet met een iphone zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (2)

Iphone 5 kopeen of koop een blackberry wrm wil iedereen een iphone echt klote mobiels zijn dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je wacht tot de iPhone 6 uit is en koopt de 5 goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja daag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@alienlover hoe weet dat de iphone 6 in 2014 uitkomt?