jubileum collega

Binnenkort vieren het 40 jarig jubileum van een collega. 's Avonds hebben we een walking dinner. Hoe kunnen we tijdens dit diner onze collega in het zonnetje zetten. Graag suggesties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat iets anders dan een "lopend buffet"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje; je haalt me de woorden uit de mond !. Walking dinner- het moet niet gekker worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn excuses; een walking diner is een diner dat bestaat uit verschillende kleine gerechten, aan tafel geserveerd op een klein bord of in een glazen coupe. Daar kun je letterlijk mee lopen, zodat je niet de hele avond aan 1 plaats gebonden bent, maar in staat bent om steeds ergens anders te gaan zitten. Om te socializen dus.

Het beste antwoord

Om de zoveel tijd een spreker aan het woord laten komen, leuke anekdotes vertellen of een geweldig lied in elkaar zetten en dat zingen met iedereen.