Weet iemand een goedkoop abbonement voor een iPhone 3GS ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

T-mobile heeft goedkope abo's, want het is bij hen als enige provider én én. Dus bij een IPhone 300 abonnement én 300 minuten én 300 sms'jes .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb web n walk standaard van tmobile. Ik betaal per maand 16 euro soms 18 euro. 100 minuten wel, maar ik bel niet veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check www.bellen.com en kijk bij simonly abo. Weet niet waar je woont, maar in de provincie is het netwerk van T-Mobile echt klote. Vodafone en KPN/Hi kennen tegenwoordig een limiet bij Internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile is enige onbeperkt internet levert de rest met data limiet.